مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 15:002021-01-31ورزشي

تجهیز 19 خانه ورزش روستایی اولین روز دهه مبارک فجر


با حضور رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور، 19 خانه ورزش روستایی اولین روز دهه مبارک فجر تجهیز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، امروز یکشنبه 12 بهمن ماه 99 همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، امیر خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشور با مسؤولان سیستان و بلوچستان دیدار و در خصوص توسعه ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی بحث و تبادل نظر کردند.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در این دیدار اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا از امکانات و تجهیزات خانه های ورزش روستایی و همچنین زمین چمن های مصنوعی مینی فوتبال بهره وری بیشتری انجام گیرد.

وی ادامه داد: اجرای طرح المپیاد چمن های مصنوعی مینی فوتبال و همچنین خانه های ورزش روستایی کمک بزرگی بر توسعه و رشد بازیهای بومی محلی خواهد کرد.

این مسؤول گفت: کل استانهای کشور را به شش منطقه تقسیم کرده ایم که سیستان و بلوچستان با توجه به توانایی های عظیم در حوزه روستایی به عنوان رییس منطقه شش کشور انتخاب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و استاندار سیستان و بلوچستان تا کنون بیش از 134 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای سراسر استان ساخته و به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 19 خانه ورزش روستایی اولین روز دهه مبارک فجر

تجهیز 19 خانه ورزش روستایی اولین روز دهه مبارک فجر