مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-31بين الملل

آماده شدن فضانوردان ناسا برای دومین پیاده روی فضایی


این پیاده روی فضایی فردا دوشنبه حدود 7 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(15:30 به وقت تهران) آغاز خواهد شد و حدود 6 ساعت و نیم طول خواهد کشید.

- این پیاده روی فضایی فردا دوشنبه حدود 7 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(15:30 به وقت تهران) آغاز خواهد شد و حدود 6 ساعت و نیم طول خواهد کشید.

دو فضانورد ناسا فردا دوشنبه(اول فوریه)، دومین پیاده روی فضایی سال 2021 را برای به پایان رساندن نصب یک پلتفرم علمی اروپایی و تکمیل کار طولانی مدت ارتقای باتری انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ارث اسکای، دو فضانورد ناسا به نام های ویکتور گلاور و مایک هاپکینز فردا دوشنبه، 1 فوریه 2021، دومین پیاده روی فضایی سال 2021 را انجام خواهند داد.

اولین راهپیمایی فضایی در 27 ژانویه انجام شد.

دومین پیاده روی فضایی که در حال حاضر انجام آن برای یک فوریه برنامه ریزی شده است برای اتمام ماژول کلمبوس آژانس فضایی اروپا(ESA) و ارتقای دو بخش آن و آماده کردن خرپای سمت چپ ایستگاه فضایی برای ارتقای سیستم برق در آینده انجام خواهد شد.

پس از اتمام به روزرسانی ها در ماژول کلمبوس، هاپکینز و گلاور قلاب ثابت آویزان(grapple fixture acket) را که در سمت چپ خرپا قرار دارد را برای آماده سازی سیستم برق در آینده، خواهند برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن فضانوردان ناسا برای دومین پیاده روی فضایی

آماده شدن فضانوردان ناسا برای دومین پیاده روی فضایی