مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-31سياسي

لحظات نفس گیر استقبال از امام به روایت اکبر براتی


وقتی که ماشین نیروی هوایی جلوی پای هواپیما آمد تا امام را به ترمینال بیاورد، آنجا بحث شد و گفتیم قرار نبود ماشین بیاورید و قرار نبود امام پیاده شوند و قرار بود شما حفاظت باند و دور هواپیما را برعهده داشته باشید.

- وقتی که ماشین نیروی هوایی جلوی پای هواپیما آمد تا امام را به ترمینال بیاورد، آنجا بحث شد و گفتیم قرار نبود ماشین بیاورید و قرار نبود امام پیاده شوند و قرار بود شما حفاظت باند و دور هواپیما را برعهده داشته باشید.

گفتند افتخار این کار را به ما بدهید و در حالی که ما ماشین بلیزر را آورده بودیم که آقای رفیقدوست راننده اش بود، آقای عراقی دستور داد که بلیزر در جای خود بایستد و اجازه داده شد که به بنز سوار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه تلویزیونی سرچشمه با حضور اکبر براتی از اعضای کمیته استقبال از امام خمینی(ره) در 12بهمن سال1357 و عضو گروه توحیدی صف از شبکه پنجم سیما به روی آنتن رفت.

براتی در ابتدای این برنامه در ارتباط با گروه توحیدی صف، گفت: این گروه با محوریت شهید محمد بروجردی و تعدادی از یاران ایشان که عمدتا از فعالان سیاسی و انقلاب با اعتقاد به نهضت امام خمینی و شناخت از انحرافات سازمان مجاهدین خلق بودند، به سمت ایجاد تشکیلاتی آمده بودند تا بتوانند به عنوان ابزار دفاع از نهضت و مردم تحت امر آیت الله امام خمینی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظات نفس گیر استقبال از امام به روایت اکبر براتی

لحظات نفس گیر استقبال از امام به روایت اکبر براتی