مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-31سياسي

عزم جدی بسیج برای آزادسازی و اشتغالزایی زندانیان غیر عمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محمد زهرایی با حضور در ندامتگاه زنان شهر ری (قرچک) با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه از هفته وحدت امسال و پس از فرمان رهبر انقلاب اسلامی، - زهرایی گفت: ما نیاز به نهضتی برای آزادسازی زندانیان غبر عمد داریم و این با یک نهاد نمی تواند ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محمد زهرایی با حضور در ندامتگاه زنان شهر ری (قرچک) با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه از هفته وحدت امسال و پس از فرمان رهبر انقلاب اسلامی، گفت: مراحل اول و دوم رزمایش کمک مومنانه بصورت تهیه بسته معیشتی و سبد حمایتی شامل کیف و کفش، لوازم التحریر، بسته های بهداشتی و درمانی، قربانی، کارت هدیه و غذای گرم برای آسیب دیدگان از ویروس کرونا انجام شده است.

وی افزود: مرحله سوم این رزمایش با فرماندهی سردار سرلشکر سلامی و در قرارگاه امام حسن (ع) با همکاری کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی امام برای هدفمند و مبنایی تر کردن فعالیت ها آغاز شد.

او گفت: در این مرحله موضوعات جدیدی از جمله آزادسازی زندانیان غیرعمد با کمک واحد حقوق دانان سازمان بسیج از ابتدای هفته وحدت تا پایان سال جاری به فعالیت های قبلی اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی بسیج برای آزادسازی و اشتغالزایی زندانیان غیر عمد

عزم جدی بسیج برای آزادسازی و اشتغالزایی زندانیان غیر عمد