مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-31سياسي

دشمنی استکبار با نهضت امام تمامی ندارد


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با وجود گذشت 42 سال از انقلاب، دشمنی نظام استکبار با نهضت امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی تمامی ندارد.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با وجود گذشت 42 سال از انقلاب، دشمنی نظام استکبار با نهضت امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی تمامی ندارد.

علی حسین حسین زاده، در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر که امروز (12 بهمن) در مدرسه انقلاب اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: تفاوت های میان انقلاب اسلامی در ایران و انقلاب های مختلف در سراسر جهان بسیار زیاد و سخن در این زمینه زیاد است.

از 100 سال گذشته تاکنون، رهبران دینی فراوانی در کشورهای مختلف وجود داشتند که علیه ظلم، ستم و استکبار دنیای جدید که دنیای مادی گری است، قیام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تفاوت مهم امام خمینی(ره) به عنوان یک اندیشمند مسلمان این بود که ضمن قیام کردن و بوجود آوردن نهضت انقلاب اسلامی، دارای الگو بود، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس گفتمان حضرت امام(ره) و الگویی که پیش از انقلاب اسلامی در نجف در پیش گرفته بودند، شکل گرفت که در سال 57 آن گفتمان و الگو ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی استکبار با نهضت امام تمامی ندارد

دشمنی استکبار با نهضت امام تمامی ندارد