مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-31اقتصادي

714 پروژه دهه فجر در کرمانشاه افتتاح و کلنگ زنی می شود


استاندار کرمانشاهکه دهه فجر انقلاب اسلامی امسال 714 پروژه اقتصادی و عمرانی با سه هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر در خصوص پروژه های این ایام، اظهار داشت: امسال علی رغم همه مشکلات و تحریم ها، 714 پروژه اقتصادی و عمرانی با سه هزار و 118 میلیارد تومان اعتبار در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی می شود، البته مراسمات بهره برداری از طریق ویدئوکنفرانس است.

وی تصریح کرد: شنبه هفته آینده پروژه های به مبلغ یک هزار و 120 میلیارد تومان توسط یکی از مقامات ارشد کشور در مناطق زلزله زده که باقی مانده است افتتاح می شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به افتتاح نیروگاه برق  در این ایام، گفت: آغاز عملیات پتروشیمی اسلام آباد را با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد تومانی دولت را خواهیم داشت.

وی با اشاره به سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری وزارت نفت و گاز در حوزه گاز و پتروشیمی اشاره کرد و افزود: مکان آن بین گیلان غرب و سرپل ذهاب  مشخص شده و در تلاش هستیم تا پایان این دولت کار آن شروع شود.

بازوند در ادامه اشاره ای هم به پروژه پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه داشت و افزود: سرمایه گذاری 67 درصد از این پروزه توسط قرارگاه خاتم و 27 درصد هم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

714 پروژه دهه فجر در کرمانشاه افتتاح و کلنگ زنی می شود

714 پروژه دهه فجر در کرمانشاه افتتاح و کلنگ زنی می شود