مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-31ورزشي

ارزش و اخلاق دو عنصر قوام بخش انقلاب هستند


دشمن می داند برای این که به انقلاب اسلامی ضربه بزند باید ارزش و اخلاق را هدف بگیرد، امام با پشتوانه ارزش و اخلاق در مقابل دشمنان ایستاد و از آن روز دشمن متوجه شد تا زمانی که اخلاق و ارزش در کشور هست نمی تواند با ایران مقابله کند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: دشمن می داند برای این که به انقلاب اسلامی ضربه بزند باید ارزش و اخلاق را هدف بگیرد، امام با پشتوانه ارزش و اخلاق در مقابل دشمنان ایستاد و از آن روز دشمن متوجه شد تا زمانی که اخلاق و ارزش در کشور هست نمی تواند با ایران مقابله کند.

هدایت الله جمالی پور در مراسم زنگ انقلاب که صبح امروز 12 بهمن 99 در سالن ورزشی دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: مردم و مسئولین مختلف از روز آغاز حرکت امام تا امروز تلاش کردند و انقلاب را به این مرحله رساندند؛ اگر به اول انقلاب برگردیم و علل آغاز قیام امام و پیروزی انقلاب را بررسی کنیم به دو موضوع خیلی مهم ارزش ها و اخلاق می رسیم.

وی افزود: قبل از انقلاب ما در حال پیشرفت اقتصادی بودیم و توسعه و عمران شکل می گرفت، فروش نفت افزایش پیداکرده بود و نفت به عنوان یک عنصر توسعه محسوب می شد؛ اگرچه توسعه و اقتصاد روند رو به رشدی داشتند اما ارزش و اخلاق از بین رفته بود درواقع دو عنصر ارزش و اخلاق قوام بخش انقلاب بودند، کشف حجاب، زایل کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش و اخلاق دو عنصر قوام بخش انقلاب هستند

ارزش و اخلاق دو عنصر قوام بخش انقلاب هستند