مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-31سياسي

جلسه هم اندیشی امروز شورایی ها بی نتیجه بود


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در جلسه هم اندیشی امروز شورا در مرحله رای گیری ؛ ریاست شورا جلسه را به اتمام رساند گفت: - رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در جلسه هم اندیشی امروز شورا در مرحله رای گیری ؛ ریاست شورا جلسه را به اتمام رساند گفت: جلسه هم اندیشی امروز بی نتیجه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیخانی در جریان دویست و شصت و هشتمین جلسه شورا در تذکری گفت: تذکر من به هیات رییسه شورا در مورد جلسه هم اندیشی امروز است.

جلسه ای که برگزار شد و متاسفانه نتیجه ای در بر نداشت و به مرحله رای گیری که رسید ریاست شورا جلسه را خاتمه دادند.

وی افزود: باعث تاسف است که موضوعی چندین ماه در شورا بالا و پایین می شود و نهایتا امروز جلسه تشکیل می شود و وقت همکاران گرفته می شود ولی تصمیم گیری ان همچنان بلاتکلیف باقی می ماند.

وی تاکید کرد: زیبنده و در شان شورای شهر تهران نیست که این اتفاق به این شکل بیافتد لذا امیدوارم این جلسه ادامه پیدا کند و در مرحله بعدی به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه هم اندیشی امروز شورایی ها درباره تعیین تکلیف پرونده های اختلافی باغات بحث و بررسی شد که به گفته علیخانی جلسه نتیجه ای در بر نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هم اندیشی امروز شورایی ها بی نتیجه بود

جلسه هم اندیشی امروز شورایی ها بی نتیجه بود