مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-31بين الملل

خارطوم استحکامات نظامی به دارفور فرستاد


دولت سودان استحکامات نظامی و نیروهای واکنش سریع را در جنوب دارفور مستقر کرده تا ثبات را مجدداً به این منطقه در پی ازسرگیری درگیری های قبیله ای خونین بازگرداند.

- دولت سودان استحکامات نظامی و نیروهای واکنش سریع را در جنوب دارفور مستقر کرده تا ثبات را مجدداً به این منطقه در پی ازسرگیری درگیری های قبیله ای خونین بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سودان سونا ، حامد التیجانی هنون، جانشین استاندار جنوب دارفور اعلام کرد که این استان میزبان نیروهای بیشتری از نیروهای واکنش سریع شده است.

هنون در سخنانی مقابل این نیروها که جمعه به شهر نیالا رسیدند، گفت، این امر به صورت گسترده ای روند صلح و حفاظت از غیرنظامیان را به پیش می برد.

این نیروها ماموریت مشخصی دارند که عبارت از تلاش برای اجرای قانون و نظم با حضور یک مشاور حقوقی در تمامی تحرکات و اقداماتشان است.

منطقه جنوبی استان جنوب دارفور صحنه خشونت های ادامه یافته ای از بیش از دو هفته قبل شده است که طی آن، ده ها تن کشته و زخمی شده اند چراکه درگیری های قبیله ای میان دو قبیله الرزیقات و الفلاته در جنوب نیالا ازسرگرفته شده است.

از سوی دیگر، عبدالرحمن جمعه، فرمانده نیروهای واکنش سریع طی همین برنامه گفت، نیروهای بیشتری وارد این استان شده اند تا به ماموریت حفظ صلح و مداخله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارطوم استحکامات نظامی به دارفور فرستاد

خارطوم استحکامات نظامی به دارفور فرستاد