مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-31سياسي

فعالیت ستاد عملیات «فصل بندگی» در سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شد


توجه به شاخص معنویت به عنوان مهمترین نیاز اجتماعی در محتوای برنامه ها و اجرای منسجم و هم افزای آنها از مهم ترین نکات مورد توافق در نشست مشترک سازمان تبلیغات و سازمان دارالقرآن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد عملیات فصل بندگی با محوریت ماه های رجب، شعبان و رمضان در سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.

در نشست مشترک حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم تشکیل ستاد عملیات فصل بندگی مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد ستاد عملیات فصل بندگی با هدف طراحی و اجرای برنامه های مناسبتی در ماه های رجب، شعبان و رمضان تشکیل گردد.

در این ستاد علاوه بر کارگروه های مختلف با مسئولیت بخش های ستادی سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته به آن، از ظرفیت تمامی دستگاه ها و نهادهای دینی و فرهنگی برای اجرای برنامه های فراگیر در سطوح مختلف ملی منطقه استانی و شهرستانی استفاده خواهد شد.

از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده می توان به استقرار دبیرخانه ستاد عملیات فصل بندگی در سازمان دارالقرآن الکریم و محوریت این سازمان در طراحی و رصد ویژه برنامه های ماه های رجب، شعبان و رمضان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ستاد عملیات «فصل بندگی» در سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شد

فعالیت ستاد عملیات «فصل بندگی» در سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شد