مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-31اقتصادي

«میدون»؛ تلاشی رسانه ای در راستای بالندگی اقتصادی


عباس اسماعیل گل ؛ من نه کارشناس و فعال اقتصادی هستم، نه کارآفرین و نه حتی صاحب مشاغل و کسب و کار خرد و کلان، - میدون با گذشت حدود یک سال و نیم و پخش حدود 100 قسمت از برنامه شاهد اتفاقات و رخدادهای بزرگی هم بوده که در فضای رسانه ای بازتاب و بازخوردهای فراوانی نیز داشته است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- عباس اسماعیل گل ؛ من نه کارشناس و فعال اقتصادی هستم، نه کارآفرین و نه حتی صاحب مشاغل و کسب و کار خرد و کلان، اما با هر بار تماشای برنامه میدون کماکان از دیدن آن لذت می برم، لذتی که مطمئن هستم بسیاری از بینندگان تلویزیون نیز با هر بار دیدن آن را تجربه می کنند.

طم خوشایندی از غرور و ذوقی که اگر هیچ فعالیت و کسب و کار اقتصادی و تولیدی هم نداشته باشی باز آن را در وجودت حس می کنی، حسی از افتخار و بالندگی یک هموطن، یک ایرانی که در قامت یک کارآفرین هر آنچه از فکر، ابتکار، ایده، خلاقیت، جوانی، عشق، غیرت و توان داشته را به میدان آورده تا بخشی از ایده های خود را به واقعیت و عمل تبدیل کند تا چرخی از چرخ های این کشور را به حرکت درآورد.

آن هم در زمانه ای که همچنان دلالی، سوداگری، فعالیت های کاذب اقتصادی و سرگردانی نقدینگی ها از بازاری به بازار دیگر در اقتصاد حرف اول را می زند، گویی میدون بخش های پنهان وجود ما را در جلوی چشمان ما به نمایش درآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«میدون»؛ تلاشی رسانه ای در راستای بالندگی اقتصادی

«میدون»؛ تلاشی رسانه ای در راستای بالندگی اقتصادی