مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 23:052021-01-30سياسي

جزییات مراسم 12 بهمن اعلام شد


مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد - امام جمعه موقت تهران - در مراسم 12 بهمن در حرم حضرت امام (ره) سخنرانی می کند و به دلیل محدودیت های کرونایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی شامگاه 11 بهمن در جمع خبرنگاران، در خصوص اعلام برنامه های 12 بهمن استان تهران گفت: 12 بهمن یادآور خاطره ای مهم در تاریخ انقلاب است که باید برای همیشه زنده بماند.

حضور امام خمینی (ره) بعد از 15 سال تبعیت و دوری از میهن در میان مردم و پیروزی انقلاب اسلامی پس از 10 روز حقیقتی است که حاکی از اراده الهی و عنایات ولیعصر (عج) به این کشور و ملت بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که چهل و دو سال از آن رخداد مهم و تاریخی می گذرد و بسیاری از جوانان عزیز آن روز را مشاهده نکرده اند، باید خاطرات آن روز همچنان زنده بماند و به شیوه های مختلف به نسل حاضر منتقل شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اگرچه ما گرفتار محدودیت های کرونایی هستیم و رعایت دستورات بهداشتی را نیز ضروری می دانیم، اما نسبت به برگزاری مراسم به صورت محدود احساس وظیفه می کنیم؛ لذا فردا روز 12 بهمن در ساعت ورود حضرت امام زنگ مدارس با حضور جمعی از مسئولین به صدا در خواهد آمد و اماکن منسوب به امام (ره) برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم 12 بهمن اعلام شد

جزییات مراسم 12 بهمن اعلام شد