مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 22:452021-01-30اجتماعي

معلمی که بیمارستان را به کلاس درس تبدیل کرد/ تدریس آنلاین خانم معلم در بیمارستان


فاطمه زهرا شیرسوار معلم حق التدریس هنرستان بعثت و دبیرستان متوسطه دوم پروین در شرایط بحرانی جسمی هم دست از فعالیت آموزشی خود برنداشت، وی حین تدریس آنلاین دچار سانحه شکستگی پا شد و بعد از بستری در بیمارستان شهدای محمودآباد و عمل جراحی کماکان تدریس آنلاین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، از زمان شیوع کرونا پای مشکلات و دردسرهای بسیاری به میان جوامع باز شد که با ادامه روزهای کرونایی نگرانی ها در ارتباط با همه مسائل ازجمله درس و مشق دانش آموزان روز به روز بیشتر می شد و وارد مرحله جدیدی از نگرانی ها شد.

اسفند ماه که ویروس پرسروصدای کرونا مشکلات را بیشتر و بیشتر کرد ولی باتوجه به اینکه دو ماه تا پایان تحصیلی باقی مانده معلمان توانستند با تکیه برفضای مجازی سال آموزشی را طی کنند اما تابستان و ادامه دردسرهای کرونایی دغدغه خانواده ها را بیشتر کرد به طوری که برخی از خانواده ها به این موضوع فکر می کردند که حتی اگر فرزندشان یک سال از درس عقب بماند بهتر است مبتلا شود ولی به پشتوانه معلمان دلسوز و ایثارگر این دغدغه نیز رفع شد.

این مجاهدان با علم اینکه آموزش هیچ گاه نباید تعطیل شود لحظه ای از آن غافل نشدند چرا که می دانند جبرانش سخت است به ویژه آموزش برای دانش آموزان در مقاطع ابتدایی که بیشتر نیازمند آموزش و پیگیری هستند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که بیمارستان را به کلاس درس تبدیل کرد/ تدریس آنلاین خانم معلم در بیمارستان

معلمی که بیمارستان را به کلاس درس تبدیل کرد/ تدریس آنلاین خانم معلم در بیمارستان