مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 20:052021-01-30سياسي

سیاست های خودروسازی در کشور بازنگری شود


رییس اتاق بازرگانی استان قم، با اشاره به آنچه زیاندهی واحدهای خودروساز کشور نامید، خواستار بازنگری در سیاست های مربوط به صنعت خودرو در کشور شد.

- ایسنا/قم رییس اتاق بازرگانی استان قم، با اشاره به آنچه زیاندهی واحدهای خودروساز کشور نامید، خواستار بازنگری در سیاست های مربوط به صنعت خودرو در کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی قم، ابوالفضل خاکی در نشست با علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی قم مدعی شد: با وجود سوددهی برخی از شرکت های بزرگ در 10 سال گذشته همانند شرکت های فولاد، پتروشیمی، داروسازی و مخابرات؛ صنعت خودرو نه تنها برای کشور درآمدزایی نداشته، بلکه ضررهای بسیار زیادی را به اقتصاد وارد کرده است.

به عقیده کارشناسان اگر ارتباط ما با کشورهای دیگر و تولید محصولات خودروی آنان در ایران ایجاد شده بود، علاوه بر حفظ نیروی اشتغال و درآمدزایی، محصولاتی با کیفیت بهتر نیز در بازار عرضه می شد.

وی گفت: درآمد بالای صنایع پتروشیمی و فولاد را در سال های اخیر یک شرایط و فرصت خوبی برای ارایه تسهیلات این شرکت ها به صنایع وابسته و در نهایت پایین آمدن قیمت تمام شده محصولات در کشور بود که متاسفانه وجود این درآمدهای بسیار بالا، مانع از افزایش قیمت نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های خودروسازی در کشور بازنگری شود

سیاست های خودروسازی در کشور بازنگری شود