مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-30دانش

دانشگاه آزاد اصفهان دانشجوی بین المللی می پذیرد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از صدور مجوز بین المللی پذیرش و جذب دانشجوی خارجی از همه ملیت ها برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از صدور مجوز بین المللی پذیرش و جذب دانشجوی خارجی از همه ملیت ها برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خبر داد.

پیام نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از بازدید کارشناسان و ارزیابان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وجود زیرساخت ها و امکانات و همچنین کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان غیرایرانی مورد قبول این کارشناسان واقع شده و مجوز بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برای جذب و پذیرش دانشجو از تمامی ملیت ها صادر شد.

وی افزود: پس از پیگیری مستمر مدیران و معاونان در ادوار مختلف این واحد دانشگاهی و به ویژه دوراندیشی و آینده نگری هوشمندانه بنیانگذار دانشگاه آزاد اصفهان دکتر احدعلی فروغی، صدور این مجوز می تواند نویدبخش دانشگاهی پایدار و پویا و آینده ای بهتر برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بوده و انشاالله بتوانیم شاهد به بار نشستن ثمرات این اقدام اثربخش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد اصفهان دانشجوی بین المللی می پذیرد

دانشگاه آزاد اصفهان دانشجوی بین المللی می پذیرد