مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-30سياسي

دیدار رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با رییس بنیاد ایران شناسی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مسئولان و مراکز تبلیغی خصوصا رسانه ملی درخواست کرد به شهرستانهای استان تهران خاصه دیار 15 خرداد با این پیشینه و تمدن توجه بیشتری داشته باشند.

- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مسئولان و مراکز تبلیغی خصوصا رسانه ملی درخواست کرد به شهرستانهای استان تهران خاصه دیار 15 خرداد با این پیشینه و تمدن توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی پیش از ظهر شنبه 11 بهمن ماه در دیدار با آیت الله سیدمحمد خامنه ای رییس بنیاد ایران شناسی که در آستانه ایام الله دهه فجر برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: از آنجایی که یکی از مهم ترین تکالیف تبلیغی و انقلابی گرامیداشت ایام الله و مناسبت دینی و انقلابی است؛ لذا علی رغم شرایط موجود برای برگزاری مراسم انقلاب پیش بینی های لازم صورت گرفته که از فردا 12 بهمن در حرم امام خمینی(ره) آغاز خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: شهرستان ورامین دارای پیشنه فرهنگی و تمدنی بالایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از علما و دانشمندان این سرزمین از جمله قطب الدین رازی ورامینی ، ابنیه و آثار هنری تاریخی ، امامزاده گان واجب التعظیم ، حوزه های علمیه و مراکز علمی منطقه به عنوان سرمایه های ارزشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با رییس بنیاد ایران شناسی

دیدار رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با رییس بنیاد ایران شناسی