مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-30سياسي

بهره برداری از 25 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای اردبیل


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: با هدف ایجاد اشتغال و خدمت رسانی در روستاهای کم برخوردار استان، 25 طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی اردبیل به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی پیرجاهد صبح روز شنبه در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی بسیج سازندگی استان اردبیل، به تشریح پروژه های قابل افتتاح بسیج سازندگی استان در دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: این پروژه ها در روستاهای کم برخوردار و محروم استان اردبیل اجرایی می شود و هدف از اجرا این پروژه ها محرومیت زدایی و ایجاد طرح های اشتغال زایی پایدار در مناطق مختلف استان اردبیل می باشد.

وی تعداد طرح های اجرایی محرومیت زدایی بسیج سازندگی را 25 پروژه عنوان کرد و افزود: بازسازی و ساخت خانه های محرومان، افتتاح استخرهای چند منظوره در زمینه گسترش و توسعه فعالیت های کشاورزی، احداث پل های روستایی، مساجد و کارگاه های اشتغال زایی از جمله این طرح ها است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل با بیان اینکه این پروژه ها به همت بسیج سازندگی، گروه های جهادی بسیج، نواحی مقاومت بسیج سپاه استان و دستگاه های اجرایی استان آماده افتتاح شده است گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، علاوه بر افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 25 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای اردبیل

بهره برداری از 25 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای اردبیل