مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-30ورزشي

اجرای الزامات قانونی در استفاده از معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای الزامات قانونی در بکارگیری از قهرمانان معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است، - ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای الزامات قانونی در بکارگیری از قهرمانان معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است، اظهار کرد: امیدوارم هرکسی در زمره توانایی خود در کنار جامعه معلولین باشیم و حتما اثرات آن را در زندگی خود مشاهده خواهیم کرد.

  احمد مرادی صبح امروز(11 بهمن ماه) در آیین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و حامیان ورزش های جانبازان و معلولین استان هرمزگان، افزود: انسان اگر بخواهد می تواند تمامی محدودیت ها را از سد راه بردارد و این عزم باید در انسان شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه همه باید از کامجو، دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان هرمزگان تقدیر کنیم که زندگی خود را وقف این هیئت کرده است، اظهار کرد: از سال 1385 با این هیئت همکاری نزدیک دارم و از سال 1390 رییس هیئت شدم و از زمانی که این مسئولیت را قبول کردم زندگی ام متحول شد و این دگرگونی را هر لحظه لمس می کنم.

مرادی با اشاره به اینکه جانبازان و معلولین استان هرمزگان سه تا پنج درصد جامعه هرمزگان را تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: 38 هزار نفر در هرمزگان عضو این جامعه هستند و باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای الزامات قانونی در استفاده از معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است

اجرای الزامات قانونی در استفاده از معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است