مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-30سياسي

افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال آینده


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال آینده گفت: در سال جدید حقوق تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی 18 درصد افزایش پیداکرده و این امر مشمول بازنشستگان لشکری و کشوری هم شده هرچند در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارمندان در سال جدید با افزایش حقوق مواجه می شوند، اظهار کرد: در بودجه سال 1400 دولت پیشنهاد افزایش بودجه را داده و به همین منظور برای تمامی کارمندان و بازنشستگان در سال جدید افزایش حقوق 25 درصدی لحاظ شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اجرای عدالت در بحث حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی گفت: در سال جدید حقوق تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی 18 درصد افزایش پیداکرده و این امر مشمول بازنشستگان لشکری و کشوری هم شده هرچند در این خصوص اختلاف هایی وجود دارد که بسیار امیدوارم در این مورد عدالت اجرا شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان اجرایی شدن اصلاحات انتخابات های شورا بیان کرد: با توجه به دغدغه های مجلس در خصوص لایحه بودجه سال 1400 قانون اصلاح انتخابات شوراها در سال آینده اجرایی نمی شود هرچند در این مورد اقداماتی مثل ترکیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال آینده

افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال آینده