مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-30فرهنگي

پایان رسانه تأثیرگذاری به نام «سرامیک» + اسامی برگزیدگان


مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه یازدهمین دوسالانه سرامیک ایران گفت: تا قبل از برگزاری این دوسالانه، منتقدانی بودند که به سرامیک به عنوان یک ‏ماده نگاه می کردند اما این نمایشگاه ‏نشان داد که سرامیک چه رسانه مهم و تاثیرگذاری است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس،‏ اختتامیه یازدهمین دوسالانه سرامیک، با رعایت پروتکل های بهداشتی و ‏با یک سوم ظرفیت، روز گذشته (جمعه 10 بهمن ماه) در فرهنگسرای ‏نیاوران برگزار ‏شد.

این اختتامیه که با حضور هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ‏فرهنگ و ارشاد ‏اسلامی، هیربد همت آزاد دبیر این دوره از دوسالانه و اعضای شورای ‏سیاستگذاری، شورای انتخاب ‏و شورای داوران و همچنین هنرمندان شرکت کننده در دوسالانه ‏برگزار شد، برگزیدگان این دوره ‏دوسالانه معرفی شدند.

‏ مظفری در این مراسم گفت: این دوسالانه 3 اتفاق تازه داشت یا از سه منظر می توان به آن ‏نگاه کرد.

اول اینکه این دوسالانه یک فاصله 9ساله را در یک شرایط سخت پیمود و علیرغم ‏وجود مشکلات مالی و سایه سنگین کرونا با یک همت متعالی این دوسالانه شکل گرفت.

‏ وی ادامه داد: تا قبل از برگزاری این دوسالانه منتقدانی بودند که به سرامیک به عنوان یک ‏ماده نگاه می کردند و معاصر بودن در این رشته را به نقد می کشیدند اما این نمایشگاه ‏نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رسانه تأثیرگذاری به نام «سرامیک» + اسامی برگزیدگان

پایان رسانه تأثیرگذاری به نام «سرامیک» + اسامی برگزیدگان