مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-30اقتصادي

جریمه 6 میلیاردی متخلفان اقتصادی در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچی سوخت از سوی تعزیرات حکومتی همدان بیش از پنج میلیارد ریال جریمه شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچی سوخت از سوی تعزیرات حکومتی همدان بیش از پنج میلیارد ریال جریمه شد.

داریوش جودکی با بیان اینکه در پی کشف 29 هزار لیتر سوخت قاچاق، متهم توسط تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالا، به پرداخت جزای نقدی محکوم شد، تصریح کرد: فردی که 29 هزار و 900 لیتر نفت سفید به ارزش دو میلیارد و543 میلیون و 413 هزار و 600 ریال را به وسیله خودروی کامیون تانکردار از استان های غربی به مقصد اراک حمل می کرد، به ظن قاچاق دستگیر شد.

وی افزود: پس از جری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و 86 میلیون و 827 هزار و 200 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم و با تلاش اجرای احکام گلوگاه، جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در ادامه از جریمه 250 میلیون ریالی فروشگاه گرانفروش در همدان خبر داد و با بیان اینکه گرانفروشی 6000 عدد مایع ظرفشویی علت محکومیت بود، خاطرنشان کرد: پرونده این فروشگاه در تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی و جریمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 6 میلیاردی متخلفان اقتصادی در همدان

جریمه 6 میلیاردی متخلفان اقتصادی در همدان