مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-30فناوري

احراز هویت بیومتریک به نسخه وب و رومیزی واتس اپ اضافه شد


سرویس پیام رسان واتس اپ قابلیت احراز هویت بیومتریک را به عنوان لایه امنیت جدیدی برای نسخه های وب و دسکتاپ این اپلیکیشن اضافه کرد.

- سرویس پیام رسان واتس اپ قابلیت احراز هویت بیومتریک را به عنوان لایه امنیت جدیدی برای نسخه های وب و دسکتاپ این اپلیکیشن اضافه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واتس اپ اعلام کرد از این پس کاربران علاوه بر اسکن کد QR، برای احراز هویت می توانند اسکن اثر انگشت، چهره یا عنبیه چشم را برای استفاده از نسخه وب یا دسکتاپ این سرویس پیام رسان استفاده کنند.

این قابلیت پس از آنچه واتس اپ ریفرش تصویری صفحه وب در اپلیکیشنهای اندروید و iOS برای مرتبط کردن و مدیریت دستگاههای مرتبط به اکانت کاربران توصیف کرده، عرضه شده است.

با قابلیت جدید، کاربران واتس اپ می توانند ورود به صفحه با استفاده از احراز هویت از طریق اثر انگشت، صورت یا عنبیه چشم را به دستگاه اندرویدی یا آیفون خود اضافه کنند و به عنوان دومین لایه احراز هویت از آن استفاده کنند.

برای استفاده از این قابلیت باید تنظیمات بیومتریک دستگاهتان را فعال کنید.

هنگامی که این قابلیت فعال شد، پیش از این که کاربران به نسخه وب یا دسکتاپ واتس اپ مرتبط با اکانت اپلیکیشن گوشی شان دسترسی پیدا کنند، ظاهر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز هویت بیومتریک به نسخه وب و رومیزی واتس اپ اضافه شد

احراز هویت بیومتریک به نسخه وب و رومیزی واتس اپ اضافه شد