مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-30اقتصادي

وضعیت بازار تخم مرغ درگلستان بهبود یافت/فروش اجباری کالا تخلف است


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته وضعیت بازار تخم مرغ در گلستان بهبود یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین طلوعیان صبح شنبه در بیست و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان اظهارکرد: با انجام تعهدات 95 درصدی تولید کنندگان، وضعیت بازار تخم مرغ در سطح استان بهبود یافته و تداوم این روند موجبات رفع کامل مشکل بازار تخم مرغ را فراهم خواهد کرد.

وی گفت: با عنایت به مشکلاتی که در حوزه توزیع روغن خوراکی در سطح استان داشتیم، شبکه توزیع را گسترش دادیم تا این کالا با سهولت بیشتری در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

طلوعیان افزود: علاوه بر مراکز عرضه قبلی، سوپر مارکت ها و مراکز فروش جدیدی را برای توزیع روغن در نظر گرفتیم تا از ایجاد صف های طولانی خرید روغن جلوگیری شود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان اظهارکرد: مشکل دیگری که وجود دارد تعداد کم ناظران است که یقیناً باید نظارت ها هوشمند شود تا این مشکل هم مرتفع شود.

وی اضافه کرد: پیگیر تهیه اپلیکیشنی جهت توزیع هستیم که خرید کالاهای اساسی تنظیم بازاری توسط مردم را کنترل کنیم به طوری که هر خانواده ای که یک بار سهمیه کالای اساسی خود را دریافت نمود در سامانه ثبت شده و از خرید مجدد و سو استفاده سودجویان جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بازار تخم مرغ درگلستان بهبود یافت/فروش اجباری کالا تخلف است

وضعیت بازار تخم مرغ درگلستان بهبود یافت/فروش اجباری کالا تخلف است