مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-30سياسي

فرماندار تهران: طرح زیست شبانه در شرایط کرونایی معنا ندارد


فرماندار تهران با تاکید بر اینکه زیست شبانه در تهران با وجود کرونا معنا ندارد بررسی این طرح را نیز منوط به اتمام وضعیت کرونایی در تهران دانست.

عیسی فرهادی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح طرح تصویب شده در دویست و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با عنوان شهر بیدار که به موضوع زیست شبانه در تهران مرتبط است گفت: طرح شبانه در شرایط وجود کرونا و منع تردد از ساعت 21 معنا ندارد.

وی درخصوص بررسی این طرح برای کل ایام سال و بعد از شرایط کرونا نیز گفت: تا شرایط کرونایی ادامه دارد با چنین طرحی مخالفت می کنیم در حقیقت طرحی برای زیست شبانه بررسی و تصویب نخواهد شد مگر بعد از اتمام کرونا و ارسال چنین طرحی از سوی شورا بعد از کرونا باید مراحل خود را طی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی روز سه شنبه هفتم بهمن ماه و در پایان دویست و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص بررسی دوباره طرح زیست شبانه در شورا گفته بود: بر اساس مصوبات چند نقطه در شهر که دچار شب مردگی هستند و فضای مناسبی محسوب می شوند انتخاب شدند و بیشتر اهداف فرهنگی دراین موضوع پیگیری می شود.

تا از این طریق کسانی که دیر می خوابند بتوانند از این فضاها استفاده کنند و بتوانند عمده وقت خود را با خانواده بگذارنند تا به این ترتیب هم شب مردگی در این نقاط از بین برود و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تهران: طرح زیست شبانه در شرایط کرونایی معنا ندارد

فرماندار تهران: طرح زیست شبانه در شرایط کرونایی معنا ندارد