مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 21:202021-01-29فناوري

68 درصد پهنای باند زنجان خالی است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: از 180 گیگابایت ظرفیت پهنای باند استان در حال حاضر 57 گیگابایت مورد استفاده قرار می گیرد و 68 درصد ما بقی ظرفیت استفاده نمی شود.

- حامد سرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پهنای باند خالی موجود در استان زنجان اظهار کرد: با وجود شرکت های دانش بنیان و تحقق تبدیل زنجان به یکی از قطب های برق، الکترونیک و آی تی کشور باید این ظرفیت خالی در پهنای باند به نحو مطلوب و با بهره وری بالا استفاده شود که متاسفانه این اتفاق رخ نمی دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان ادامه داد:  استحکام بخشی بیشتر و پایداری ارتباطات اینترنتی پهنای باند استان از 100 گبگابایت به 180 گیگابایت برثانیه در نیمه دوم امسال افزایش یافت و این آمار برای مدت مشابه در سال 1392، 40گیگابایت بوده است.

سرایی با اشاره به اینکه از 180 گیگابایت ظرفیت پهنای باند استان در حال حاضر 57 گیگابایت مورد استفاده قرار می گیرد و 68 درصد مابقی ظرفیت استفاده نمی شود، گفت: با عنایت به توسعه وسیع زیر ساخت های ارتباطی، با وجود افزایش پهنای باند و ترافیک مصرفی در ایام کرونا به لحاظ اجرای آموزش های مجازی در مقاطع مختلف تحصیلی، استان از وضعیت پایداری مطلوبی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 درصد پهنای باند زنجان خالی است

68 درصد پهنای باند زنجان خالی است