مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-29سياسي

زن در مکتب اسلام، مظهر جمال الهی است


اسلام زن را مظهر جمال و زیبایی الهی دانسته و اعتقاد به حفاظت از این گوهر در صدف حجاب و کرامت دارد اما غرب، از زن به عنوان وسیله ای برای تبلیغات استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام تقی زاده ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت بزرگ بانوی عالم هستی، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و تبریک روز زن، بیان داشت: تفاوت دیدگاه اسلام و دیدگاه غرب نسبت به شان و مقام زن، تفاوتی ماهوی و از زمین تا آسمان است.

وی با بیان اینکه دامان زن پرورشگاه خوبی ها است، اضافه کرد: اسلام زن را مظهر جمال و زیبایی الهی دانسته و اعتقاد به حفاظت از این گوهر در صدف حجاب و کرامت دارد اما غرب که قدرت و رسانه را در اختیار دارند، از زن به عنوان وسیله ای برای تبلیغات و لذت های جنسی استفاده می کند.

امام جمعه کامفیروز اظهار داشت: دنیای غرب با این فرهنگ منحط و معوج خویش، درصدد هستند نسل بنی آدم را از همه فضایل انسانی تهی کرده و انسان ها را به موجودات فاسد، مطیع، تسلیم هوا و غافل از یاد خداوند و معنویت تبدیل کنند.

حجت الاسلام تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله موشکی اخیر به شهر ریاض ادامه داد: صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه، خبری مبنی بر حمله موشکی به ریاض توجه همگان را به خود جلب کرد که این حمله توسط دو فروند موشک کروز صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن در مکتب اسلام، مظهر جمال الهی است

زن در مکتب اسلام، مظهر جمال الهی است