مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-29اقتصادي

تاکید همتی بر لزوم متناسب سازی تسهیلات بانک های خصوصی با سپرده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی دریادداشتی اینستاگرامی از مصوبات جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس، - عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی دریادداشتی اینستاگرامی از مصوبات جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی دریادداشتی اینستاگرامی از مصوبات جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس، ضمن بررسی مسایل بانک ها نوشت:تاکید بر ضرورت تلاش آن ها برای تامین مالی تولید و ضرورت رعایت بخشنامه صادره بانک مرکزی برای متناسب سازی میزان تسهیلات اعطایی بانک های خصوصی با سپرده های آن ها در استان.

مقرر شد، مسائل موردی نیز در قالب کمیته ای در بانک مرکزی پیگیری و حل و فصل شود.

مقرر شد؛ بانک ها منابع لازم برای اتمام 105 پروژه با 90 درصد پیشرفت را تامین کنند و در پایان جلسه نیز سیاست های پولی و ارزی و سایر اقدامات بانک مرکزی برای خنثی سازی تحریم های بی سابقه در دو سال گذشته به اطلاع اعضای جلسه رسید.

در بازدید از پروژه خط دو متروی شیراز نیز مقرر شد، منابع ناشی از انتشار اوراق مشارکت در اسرع وقت در اختیار پروژه قرار گیرد تا امکان راه اندازی این خط هرچه سریع تر فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید همتی بر لزوم متناسب سازی تسهیلات بانک های خصوصی با سپرده ها

تاکید همتی بر لزوم متناسب سازی تسهیلات بانک های خصوصی با سپرده ها