مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-29سياسي

فرهنگ منحط غرب در تلاش برای تهی کردن نسل بشر از فضائل انسانی است


فرهنگ منحط غرب با نگاه مادی به زن در تلاش است تا نسل بشر را از فضائل انسانی تهی کرده و از انسان ها موجوداتی فاسد، - شیرازـ امام جمعه کامفیروز گفت: فرهنگ منحط غرب با نگاه مادی به زن در تلاش است تا نسل بشر را از فضائل انسانی تهی کرده و از انسان ها موجوداتی فاسد، مطیع و تسلیم هوای نفس بسازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه کامفیروز ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت بزرگ بانوی عالم هستی، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تبریک روز زن اظهار داشت: تفاوت دیدگاه اسلام و دیدگاه غرب نسبت به شأن و مقام زن، تفاوتی است ماهوی که فرق آن ها از زمین تا آسمان است.

وی افزود: اسلام زن را مظهر جمال و زیبایی الهی دانسته و اعتقاد به حفاظت از این گوهر در صدف حجاب و کرامت دارد اما غرب که قدرت و رسانه را در اختیار دارد، از زن چیزی جز یک وسیله برای تبلیغات و غرایض جنسی درک نکرده است بنابراین با فرهنگ منحط خویش، درصددند نسل بنی آدم را از همه فضائل انسانی تهی کرده و انسان ها را به موجوداتی فاسد، مطیع و تسلیم هوا و هوس و غافل از یاد خداوند و معنویت تبدیل کنند.

تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله موشکی اخیر به شهر ریاض ادامه داد: صبح روز شنبه، چهارم بهمن 99، خبری مبنی بر حمله موشکی به ریاض توجه همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ منحط غرب در تلاش برای تهی کردن نسل بشر از فضائل انسانی است

فرهنگ منحط غرب در تلاش برای تهی کردن نسل بشر از فضائل انسانی است