مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-28سياسي

250 روستای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار می شوند


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی از افتتاح 373 پروژه با مبلغ اعتباری 381 میلیارد تومان در استان طی دهه فجر خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر 250 روستای استان از نعمت گاز شهری برخوردار خواهند شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی از افتتاح 373 پروژه با مبلغ اعتباری 381 میلیارد تومان در استان طی دهه فجر خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر 250 روستای استان از نعمت گاز شهری برخوردار خواهند شد.

نقی کرمی در جلسه کارگروه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، جزو جشن های ملی جمهوری اسلامی ایران بوده و باید سخنرانان در مراسمات به وحدت ملی و اتحاد جامعه اسلامی توجه داشته باشند.

وی به خدمات جمهوری اسلامی ایران در طول 42 سال گذشته و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از هر کشوری در دنیا در طول 42 سال گذشته به توسعه و خدمت رسانی به روستاها پرداخته است و امروزه در برخی کشورهای مدرن اروپایی در روستاها گرمایش از طریق ذغال و سوزاندن چوب تامین می شود، در حالی که اکنون 96 درصد روستاهای آذربایجان شرقی که یکی از استان های پر جمعیت روستایی است، از سیستم گاز شهری برخوردار بوده که از خدمات انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 روستای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار می شوند

250 روستای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار می شوند