مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-28حوادث

کشف بیش از 136 کیلو گرم انواع مواد مخدر در خوزستان


فرمانده انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده خبر داد و گفت: در این طرح 136 کیلو و 875 گرم انواع موادمخدر کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ، طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر در سطح استان به مدت سه روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح 158 نفر خرده فروش موادمخدر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند، که در بازرسی بعمل آمده مقدار 51 کیلو و 875 گرم انواع موادمخدر، هفت دستگاه ترازوی توزین مواد، 10 حقه وافور و دو هزار و 89 عدد انواع قرص غیرمجاز کشف و سه دستگاه خودرو توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی موادمخدر را با خودروی پژو 405 در محور مواصلاتی شهرستان هندیجان شناسایی و دستگیر کردند، که در بازرسی بعمل آمده مقدار 85 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

صالحی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 136 کیلو گرم انواع مواد مخدر در خوزستان

کشف بیش از 136 کیلو گرم انواع مواد مخدر در خوزستان