مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:402021-01-28اقتصادي

داشبورد دیجیتال خودرو ساخته شد


محققان یک تیم استارت آپی موفق به طراحی داشبورد دیجیتال خودرو شدند که سرویس های ویژه ای را به خودروهای ساخت داخل اضافه می کند.

- جی پلاس، سروش نقویان مدیر تیم استارت آپی و مجری طرح داشبورد دیجیتال اظهار داشت: در طی سالهای اخیر خودروسازان برتر دنیا به جای استفاده از کیلومتر شمارهای قدیمی آنالوگ از کیلومتر شمارهای دیجیتال استفاده می کنند.

مهر نوشت؛ وی با بیان اینکه وسیله کیلومترشمار یکی از قسمت های هیجان انگیز خودرو به شمار می رود که قابل تغییر است، خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش کردیم شرایط نصب این داشبوردهای دیجیتال را روی خودروهای اقتصادی فراهم کنیم.

نقویان با اشاره به اینکه این داشبورد دیجیتال در تیم استارت آپی مستقر در کارخانه نوآوری آزادی طراحی شده است، عنوان کرد: داشبورد دیجیتالی که طراحی کردیم را می توانیم روی خودروهای ساخت ایران هم پیاده سازی کنیم.

وی گفت: این داشبوردها به واسطه داشتن نمایشگر و کامپیوتر پیشرفته ای که بر روی آن نصب است می توانند امکانات جالب و کاربردی به داشبورد خودرو اضافه کند.

این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان تغییری در سیم کشی های فابریک خودرو ایجاد نمی کند و با همان دسته سیم پشت کیلومترشمار فابریک راه اندازی و شروع به کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشبورد دیجیتال خودرو ساخته شد

داشبورد دیجیتال خودرو ساخته شد