مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-28سياسي

مادران شهدا نماد صبر، شجاعت، پایداری و وفاداری هستند


مادران شهدا نماد صبر، شجاعت، پایداری و وفاداری هستند و امروز جامعه خود را مدیون فداکاری ها و ایستادگی های این بزرگواران می داند.

- اراک- فرمانده سپاه روح الله گفت: مادران شهدا نماد صبر، شجاعت، پایداری و وفاداری هستند و امروز جامعه خود را مدیون فداکاری ها و ایستادگی های این بزرگواران می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار محسن کریمی عصر پنجشنبه در نشست شورای عالی دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: دفاع مقدس هویت ملت ایران است و این نشان از اهمیت جایگاه دفاع مقدس است که باید به خوبی تبیین شود و امروز بسیاری از فرهنگ های ارزشمندی که در کشور شاهد جاری بودن آن هستیم برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

اگر از دفاع مقدس و اهمیت آن سخن می گوییم باید نقش تمامی افراد و مجموعه های تأثیرگذار را نیز بیان کنیم که مهمترین آنها شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران هستند.

وی افزود: آن چیزی که توانست مجاهدت ها و فداکاری های شهدا، جانبازان و ایثارگران را به نسل حاضر منتقل کند ادامه راه این عزیزان توسط خانواده هایشان است که نقش پدران، مادران و همسران شهدا در این خصوص بسیار برجسته است.

خانواده های معظم شهدا توانستند ماندگاری حماسه دفاع مقدس و عظمت این مقطع ارزشمند را به خوبی حفظ کنند و قطعاً اگر همراهی خانواده های شهدا نبود امروز اتفاقات خوب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدا نماد صبر، شجاعت، پایداری و وفاداری هستند

مادران شهدا نماد صبر، شجاعت، پایداری و وفاداری هستند