مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-28اقتصادي

خود را مکلف به اجرای پروژه های زیرساختی و بنیادی می دانیم


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه شرکت مس خود را مکلف به اجرای پروژه های زیرساختی و بنیادی در منطقه در جهت آبادی و توسعه می داند، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه شرکت مس خود را مکلف به اجرای پروژه های زیرساختی و بنیادی در منطقه در جهت آبادی و توسعه می داند، گفت: رمز موفقیت و نیلِ به این هدف با اتحاد و تلاش کارکنان میسر می شود که موجب قرار گرفتن شرکت در بین 10 شرکت برتر جهان در حوزه صنعت مس خواهد بود.

سعدمحمدی در جلسه تولید مجتمع مس سونگون، از دستیابی شرکت به رکوردهای تاریخی خبر داد و اظهار کرد: سود شرکت امسال بالغ بر 170 هزار میلیارد بود و تا پایان سال به سود 200 هزار میلیارد هم دست خواهیم یافت.

وی به اکتشافات حفاریی83 هزار متری تا 100 هزار متری اشاره کرد و سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد ریالی دو پروژه فاز3 تغلیظ و طرح کاتد را منشأ خیر و عامل تحولات عظیم اشتغالزایی، سود و درآمد منطقه عنوان کرد.

بیات ماکو، مدیر مجتمع مس سونگون هم در این جلسه، از روند روبه رشد تولید و طرح های توسعه ی مجتمع خبر داد و گفت: با وجود کمبود برق، با صرفه جویی حداکثری همکاران در بخش های مختلف مجتمع، خط تولید با قدرت تمام به کار خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود را مکلف به اجرای پروژه های زیرساختی و بنیادی می دانیم

خود را مکلف به اجرای پروژه های زیرساختی و بنیادی می دانیم