مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-28اقتصادي

لزوم تصویب طرح بهره برداری از دریاچه نمک با محوریت استان قم


استاندار قم تصویب طرح بهره برداری از دریاچه نمک با محوریت استان قم را خواستار شد و گفت: باید جلسه مشترکی با استان های همجوار برگزار و شیوه بهره برداری کارشناسی شده از این دریاچه به بحث و بررسی گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در چهاردهمین نشست شورای معادن استان با اشاره به مصوبه قبلی این شورا درباره لزوم تهیه بسته سرمایه گذاری دریاچه نمک قم خاطرنشان کرد: راه دسترسی به این دریاچه باید به عنوان نخستین گام در مسیر سرمایه گذاری مورد پیگیری قرار بگیرد و البته جذب سرمایه گذاری نیز در گام بعدی عملیاتی شود.

وی سپس تصویب طرح بهره برداری از دریاچه نمک با محوریت استان قم را خواستار شد و افزود: باید جلسه مشترکی با استان های همجوار برگزار و شیوه بهره برداری کارشناسی شده از این دریاچه به بحث و بررسی گذاشته شود.

استاندار قم در ادامه به سیاست استان درباره احیای واحدهای راکد و نیمه راکد تولیدی و صنعتی و همچنین لزوم توسعه اشتغال اشاره و اظهار کرد: یکی از ضرورت ها در این موضوع، فعالسازی معادن راکد در استان بر اساس یک برنامه ریزی عملیاتی است.

سرمست همچنین به مطالعات انجام شده در این موضوع توجه داد و گفت: صدور پروانه اکتشاف و همچنین مطالعات تکمیلی می تواند بهره برداری درست از معادن استان را به دنبال داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تصویب طرح بهره برداری از دریاچه نمک با محوریت استان قم

لزوم تصویب طرح بهره برداری از دریاچه نمک با محوریت استان قم