مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-28سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان


اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به منظور ارتقای فعالیت های فرهنگی و دینی در بستر رسانه ملی تفاهم نامه همکاری را با صدا و سیما مرکز استان منعقد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز جمله تبلیغات اسلامی است، افزود: عرصه جنگ ما عرصه جنگ نرم است و باید موقعیت دشمن را شناخت تا بتوانیم برای مقابله با توطئه های آنان اقدامی به موقع انجام دهیم.

وی اعلام کرد: ارتقای سواد رسانه ای و سواد سیاسی جوانان و نوجوانان استان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان امری مهم و کلیدی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان عنوان کرد: 52 کانال ماهواره ای کُردی زبان علیه انقلاب اسلامی در تلاشند و در حوزه شناخت دینی و مباحث مذهبی هر روز شبهه ایجاد می کنند لذا روحانیون باید بتوانند برای رفع شبهات از بستر رسانه ها بیشترین استفاده را بکنند.

عبدالملکی اضافه کرد: هر چه سواد رسانه ای و سیاسی جوانان را افزایش دهیم شاهد ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی که صدا و سیما انجام داده است روحانیون در جامعه به عنوان یک گروه مرجع و مؤثر شناخته شده اند و این بیانگر اعتماد مردم به این قشر خدوم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه تفاهم نامه همکاری بین صدا و سیما و این اداره کل به منظور ارتقای فعالیت های فرهنگی و دینی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان

امضای تفاهم نامه همکاری صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان