مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-28اقتصادي

350 هزار هکتار بیابان فوق بحرانی در خوزستان داریم


خوزستان 20 هزار هکتار زمین بیابانی دارد که 6 هزار و 500 هکتار از این اراضی با کشت نهال و 13 هزار و 500 هکتار با رواناب مدیریت شده اند.

- اهواز- استاندار خوزستان گفت: خوزستان 350 هزار هکتار بیابان فوق بحرانی دارد که باید آنها را با شیوه های مختلف مدیریت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت جهاد کشاورزی پروژه های بیابان زدایی کشور در استان خوزستان بیان کرد: در استان خوزستان 20 هزار هکتار زمین بیابانی وجود دارد که 6 هزار و 500 هکتار از این اراضی کشت نهال شده اند و 13 هزار و 500 هکتار از زمین های بیابانی استان خوزستان با رواناب مدیریت شده اند.

وی با بیان اینکه 350 هزار هکتار مناطق فوق بحرانی در خوزستان وجود دارد، خبر داد: بیش از 240 هزار هکتار با مدیریت های رواناب، بوته کاری، نهال کاری، مرطوب سازی تثبیت شده اند.

استاندار خوزستان گفت: امید است که در یک تا دو سال آینده بتوان کل 350 هزار هکتار زمین های فوق بحرانی استان خوزستان را مدیریت و حل کرد و بعد از آن به سمت مناطق حاد استان خوزستان توجه و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

شریعتی تصریح کرد: طرح کاداستر در یک و نیم میلیون هکتار از زمین های خوزستان اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار هکتار بیابان فوق بحرانی در خوزستان داریم

350 هزار هکتار بیابان فوق بحرانی در خوزستان داریم