مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-28سياسي

رادیو رفسنجان مجموعه ای موفق در زمینه اطلاع سانی است


رادیو رفسنجان مجموعه ای موفق در زمینه اطلاع سانی و بیان مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، خانه و خانواده، تصمیمات نهادهای دولتی به ویژه در ایام کرونا بوده و نقش برجسته ای در توجیه و اطلاع رسانی به مردم داشته است.

- ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان گفت: رادیو رفسنجان مجموعه ای موفق در زمینه اطلاع سانی و بیان مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، خانه و خانواده، تصمیمات نهادهای دولتی به ویژه در ایام کرونا بوده و نقش برجسته ای در توجیه و اطلاع رسانی به مردم داشته است.

حجت الاسلام اصغر عسکری امروز 9 بهمن ماه در مراسم بیست و یکمین سالگرد افتتاح رادیو رفسنجان و تجلیل از کارشناسان این رسانه با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروزی ها میراث دار سرمایه ارزشمند رادیو هستند، رسانه یکی از ابزار و بسترهای تاثیر گذار در مساله فرهنگ و ایجاد فرهنگ های صحیح و فرهنگ سازی است که در قالب نوشتاری، شنیداری و یا دیداری فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما به عنوان یک مجموعه دیداری و شنیداری در فرهنگسازی بسیار موثر و یک دانشگاه بزرگ است، افزود: رادیو رفسنجان مجموعه ای موفق در زمینه اطلاع سانی و بیان مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، خانه و خانواده، تصمیمات نهادهای دولتی به ویژه در ایام کرونا بوده و نقش برجسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو رفسنجان مجموعه ای موفق در زمینه اطلاع سانی است

رادیو رفسنجان مجموعه ای موفق در زمینه اطلاع سانی است