مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-28اقتصادي

مشاغل خانگی خراسان شمالی 6 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند


مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان شمالی از پرداخت 6 میلیارد تومان برای حمایت از مشاغل خانگی در ایام کرونا خبر داد و گفت: برای حمایت از مشاغل خانگی برنامه های زیادی اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعطای تسهیلات داشته است، افزود: برای حمایت از بانوان در بحران هایی که کرونا از ابتدای سال در بخش مشاغل ایجاد کرده است، برنامه های زیادی اجرایی و در دست اجرا هستند که به خانواده ها کمک شود تا از این بحران عبور کنند.

یغمایی همچنین اضافه کرد: پارک بانوان گرمه به دلیل به نتیجه نرسیدن در بحث مکان مناسب هنوز جانمایی نشده است که در ایام دهه فجر نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: علاوه بر این باتوجه به آمار بالای بازماندگان از تحصیل در راز و جرگلان یک مدرسه در بویاخلی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و کمک های خیرین ساخته شده است که در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی در انتها تکمیل بلوک زایمانی دانشگاه علوم پزشکی اسفراین با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان، از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان و بازپیرایی پارک خانواده در شیروان با 40 هزار مترمربع را از مهم ترین پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر 99 اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی خراسان شمالی 6 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند

مشاغل خانگی خراسان شمالی 6 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند