مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-28اقتصادي

تأمین جهیزیه برای 10 نوعروس خانواده های زندانی در بابل مازندران


خیرین بابلی در قالب انجمن حمایت از زندانیان نیازمند، این جهیزیه ها را که اقلام اساسی زندگی یک زوج می باشد تهیه و با شناسایی خانواده های نیازمند به نوعروسان آنها اهداء کردند.

- خیرین بابلی در استان مازندران با تامین جهیزیه برای 10 نوعروس خانواده های زندانی نیازمند این شهرستان به ارزش 200 میلیون تومان آنها را به خانه بخت فرستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ خیرین بابلی در قالب انجمن حمایت از زندانیان نیازمند، این جهیزیه ها را که اقلام اساسی زندگی یک زوج می باشد تهیه و با شناسایی خانواده های نیازمند به نوعروسان آنها اهداء کردند.

علی استادی مدیرکل زندان های مازندران روز پنجشنبه در مراسم اهدای این جهیزیه ها در زندان بابل بیان کرد: در سال جاری به کمک خیرین به 26 نوعروس از فرزندان زندانیان مازندرانی به ارزش 390 میلیون تومان جهیزیه اهداء شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر اهدای جهیزیه ها به خانواده های نیازمند، اهدای کمک های مومنانه در قالب تامین معیشت خانواده های زندانی نیز به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

استادی اضافه کرد: در همین راستا امروز یکصد بسته معیشتی به ارزش هر بسته 420 هزار تومان کالا به این خانواده ها اهدا شد.

وی افزود: در کل استان در سال جاری با کمک خیرین تاکنون هشت هزار و 200 کمک مومنانه به ارزش ریالی سه میلیارد و 400 میلیون تومان به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین جهیزیه برای 10 نوعروس خانواده های زندانی در بابل مازندران

تأمین جهیزیه برای 10 نوعروس خانواده های زندانی در بابل مازندران