مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-28اقتصادي

اعتبارات ساخت و توسعه مدارس کشور برای سال آینده افزایش یافت


اعتبار ساخت، توسعه و تجهیز مدارس در لایحه بودجه 1400 کشور به 7 هزار و 500میلیارد تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، مهراله رخشانی مهر ظهر امروز در آیین بهره برداری دبیرستان شهید حاج سال آینده در شاهین شهر ساخته خواهد شد.

رخشانی مهر، هزینه ساخت دبیرستان 9کلاسه با 3هزار مترمربع مساحت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در مسکن مهر شاهین شهر، 3میلیارد و 600میلیون تومان اعلام کرد.

رشد جمعیت دانش آموزشی در شاهین شهر از متوسط کشوری بالاتر است حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به رشد بالای جمعیت دانش آموزی شاهین شهر به علت مهاجرت اظهار داشت: بیش از 2هزار دانش آموز از شهرها و استان های هم جوار هرسال به جمعیت دانش آموزی شاهین شهر در حالی اضافه می شود که اعتبار کافی برای احداث مدارس جدید و تعمیر مدارس فرسوده به  اداره آموزش وپرورش شاهین شهر اختصاص نمی یابد؛ این مشکل زمانی دوچندان می شود که این اداره با جمعیت 41هزارنفری دانش آموزی، کمبود معلم نیز دارد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که فرماندار شاهین شهر و میمه، جمعی از مدیران آموزش وپرورش و دانش آموزان حضور داشتند یادآوری کرد که مدارس خیر ساز از پرداخت عوارض آب ، برق و گاز معاف هستند ؛ این قانون مجلس به تشویق نیکوکاران برای ساخت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ساخت و توسعه مدارس کشور برای سال آینده افزایش یافت

اعتبارات ساخت و توسعه مدارس کشور برای سال آینده افزایش یافت