مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-28ورزشي

بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال اجرایی می شود


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در تمامی شهرها و بخش های استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در تمامی شهرها و بخش های استان خبر داد.

مریم بخشی در نشست کارگروه ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری برنامه های این ایام متفاوت با سال های گذشته بوده و بیشتر برنامه ها و مسابقات بصورت مجازی برگزار و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

وی انقلاب اسلامی را مرهون نثار خون پاک شهدای بزرگوار و ایثارگری جانبازان و انسان های شجاعی دانست که در راه صیانت از ارزش ها جان خود را نثار کردند و امروز هرچه داریم مدیون شهدا و خانواده معزز آنها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در شهرها و بخش های استان خبر داد و گفت: مهمترین برنامه های این ایام افتتاح سالن ورزش های باستانی شهرستان فومن، زمین چمن مصنوعی خرشتم املش، زمین چمن مصنوعی خودبچر ماسال و بهره برداری از زمین ورزشی وحدت شهرستان آستارا با 12 میلیارد و 550 میلیون تومان هزینه و با مساحت 17 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال اجرایی می شود

بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال اجرایی می شود