مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-28سياسي

بزرگداشت 50 سال خدمات کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز برگزار شد


آیین بزرگداشت 50 سال خدمات کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز برگزار شد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این آیین که ظهر پنجشنبه بر بستر فضای مجازی با حضور مروجان و کتابداران پیشکسوت برگزار شد، روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس ضمن مروری بر وضعیت کتابخانه ابوریحان در طول 50 سال اخیر، گفت: استان فارس همواره مهد تمدن ایران و جهان بوده است و توجه به حوزه کتاب و کتابخوانی در تمامی دوره های تاریخی شیراز وجود داشته است اما چند کتابخانه شاخص در استان فارس بوده اند که یکی از آنها ابوریحان به لحاظ قدمت و موقعیت قرارگیری آن در این شهر است.

سپس معاون فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این مراسم گفت: جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به خوبی دنبال می شود و همه در مسیر این رویداد انصافاً کارشان قابل ستایش است.

مهدی امیدبخش اظهار کرد: به عنوان معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس گواهی می دهم که نمایندگان ما در روستاها پای کار هستند و در سالیان اخیر اتفاقات خوبی در مسیر ارتقای روستاها و شهرستان ها در زمینه کتاب روی داده است.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی لار ادامه داد: به نظر می آید نیاز به تغییر ساختار به لحاظ رویکرد برنامه ها داشتیم که با همه گیری کرونا این تغییرات خود را در فضای مجازی به خوبی نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت 50 سال خدمات کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز برگزار شد

بزرگداشت 50 سال خدمات کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز برگزار شد