مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-28اقتصادي

همکاری بخش خصوصی با دولت برای رفع آسیب های اجتماعی ضروری است


همکاری بخش خصوصی و جامعه مدنی با دولت در راستای رفع مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد خاکی پیش از ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کردستان با مرکز علمی کاربردی شهرستان سقز منعقد شد، اظهار داشت: مفاهیم مورد بحث در کارآفرینی اجتماعی همچون خلق ارزش های اجتماعی، مشارکت در فعالیت های اجتماعی و رفع نیازهای اجتماعی، سابقه ای دیرینه و همپای ایجاد تمدن در جوامع بشری دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: آنچه امروز کارآفرینی اجتماعی نامیده می شود، در گذشته اساس کارهای خیریه ای مانند احداث و راه اندازی بیمارستان ها و یتیم خانه ها بوده است.

کاهش آسیب های اجتماعی منجربه افزایش توسعه اجتماعی می شود وی با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی منجربه افزایش توسعه اجتماعی می شود، اذعان کرد: با حمایت دولت، سازمان های مردم نهاد با حضور در بخش های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و .

اثربخشی و کارآمدی، برنامه های توسعه را تسریع می بخشند.

خاکی تاکید کرد: برای رفع مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی موجود در جامعه همکاری بخش خصوصی و جامعه مدنی  با دولت ضروری بوده و در این میان سمن ها می توانند در کنار حمایت های دولتی و مردمی در راستای رفع موانع قدم های موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بخش خصوصی با دولت برای رفع آسیب های اجتماعی ضروری است

همکاری بخش خصوصی با دولت برای رفع آسیب های اجتماعی ضروری است