مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-28سياسي

برای برون رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح های جدید بود


نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل درهم تنیدگی با شهر، نگرانی هایی بوجود آورده که ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی انتزاع پاکدشت از ورامین و انتزاع قرچک از ورامین بود که هر دو اقدام به .

- ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل درهم تنیدگی با شهر، نگرانی هایی بوجود آورده که ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی انتزاع پاکدشت از ورامین و انتزاع قرچک از ورامین بود که هر دو اقدام به لحاظ تقسیمات کشوری و وسعت سرزمینی به ضرر قرچک تمام شد؛ گرچه جبران این موضوع سخت شده اما باید استانداری و وزارت کشور را با ارائه طرح اصولی و کارشناسی متقاعد کرد.

حسین نوش آبادی پیش از ظهر پنجشنبه 9 بهمن ماه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای قرچک که با حضور فرماندار برگزار شد، بیان کرد: یکی از برکات نظام، سهیم کردن مردم در اداره امور مربوط به خودشان است؛ لذا باید تلاش کنیم مردم ایمان بیاورند که در اداره امور، تقسیم مسئولیت ها و حکومت داری نقش دارند.

وی ادامه داد: کار و اقدام شوراها مشروعیت و مقبولیت دارد، چراکه جایگاه آنها نهادینه شده و باید برای پیشبرد تمام برنامه ها به کمک ادارات و نهادها بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برون رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح های جدید بود

برای برون رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح های جدید بود