مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-28پزشكي

استفاده از سواب مقعدی برای تست کرونا در چین


چینی ها از ماه گذشته و همزمان با افزایش شیوع کرونا در بخش هایی از این کشور، روش سواب مقعدی را برای کاستن از ضریب خطای تست مخاط بینی و گلو در دستور کار قرار داده اند.

- چینی ها از ماه گذشته و همزمان با افزایش شیوع کرونا در بخش هایی از این کشور، روش سواب مقعدی را برای کاستن از ضریب خطای تست مخاط بینی و گلو در دستور کار قرار داده اند.

چینی ها از روش جدید سواب مقعدی برای تست کرونا استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، نظام بهداشتی چین برای کاهش ضریب خطا در تشخیص بیماری کووید19، روش سواب مقعدی را هم در کنار روش سواب بینی و حلق و نیز تست آنتی بادی خون برای تشخیص موارد کرونای بدون علامت و کاهش ضریب خطای تست ها مورد استفاده قرار می دهد.

در این روش جسمی شبیه به گوش پاک کن آغشته به نمک شده و به اندازه 3 سانتی متر در داخل راست روده و در مقعد افراد قرار داده شده و سپس نمونه گرفته شده مورد آزمایش قرار می گیرد.

صف تست کرونا در محله ای قرنطینه شده در شهر پکن/ 22 ژانویه 2021/ گتی ایمجز چینی ها معتقدند برخی افراد دارای کرونا پس از پایان وجود ویروس در حلق و بینی می توانند هفته ها ویروس کرونا را در دستگاه گوارش خود داشته باشند و این روش برای تشخیص بهتر ناقلان بدون علامت کرونا موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سواب مقعدی برای تست کرونا در چین

استفاده از سواب مقعدی برای تست کرونا در چین