مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-28اقتصادي

کشف 65 میلیارد ریال پرونده تخلف واحدهای صنفی سمنان در یک ماه گذشته


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 101 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان طی دی ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 101 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان طی دی ماه امسال خبر داد.

مهدی یحیایی 9 بهمن ماه اظهار کرد: در جریان این بازرسی ها، بیش از 65 میلیارد ریال پرونده تخلف از واحدهای صنفی سمنان کشف شده که همگی به شعبات تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی ادامه داد: این گشت های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه های اجرایی استان و در قالب طرح های مختلف انجام گرفته است و هدف از برگزاری این گونه گشت ها پیشگیری بهنگام و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی است.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان حسب وظایف ذاتی خود با برقراری تعامل با سایردستگاه ها و اتحادیه های صنفی ذی ربط اقدام به برگزاری گشت های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان کرده است که این گشت های مشترک با همکاری دستگاه های از قبیل ، تعزیرات حکومتی ، دانشگاه علوم پزشکی ، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و اتحادیه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 65 میلیارد ریال پرونده تخلف واحدهای صنفی سمنان در یک ماه گذشته

کشف 65 میلیارد ریال پرونده تخلف واحدهای صنفی سمنان در یک ماه گذشته