مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-28اقتصادي

در نوسانات قیمتی کالاها مدیون و شرمنده مردم هستیم


رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: زمانی که کالا باشد می توانیم به دنبال حقوق مصرف کننده باشیم، اما اگر کالایی نباشد، چیزی برای خوردن و چانه زنی نداریم، - ایسنا/اصفهان رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: زمانی که کالا باشد می توانیم به دنبال حقوق مصرف کننده باشیم، اما اگر کالایی نباشد، چیزی برای خوردن و چانه زنی نداریم، بنابراین ما همیشه مدیون و شرمنده مردم هستیم.

عباس تابش صبح امروز (پنجشنبه_ 9 بهمن ماه) در حاشیه مراسم اعطای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در جمع خبرنگاران، در خصوص صف های طولانی خرید کالاهای اساسی، اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد صف برای خرید مردم نیستیم.

وی با بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: کشور امروز بابت این انقلاب خون داده است و امروز تاوان رای 12 فروردین برای استقلال کشور را می دهیم و امروز به نوعی در جنگ تمام عیار اقتصادی از طرف آمریکا و کشورهای اقماری آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با تاکید بر اینکه مردم به طور قطع در این شرایط اذیت می شوند، افزود: امروز کشور به لحاظ انتقال ارز و واردات دچار مشکل است و واردات کالاهای اساسی، مواد اولیه و کالاهای نهایی کشور، نیازمند پروسه طولانی و سختی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نوسانات قیمتی کالاها مدیون و شرمنده مردم هستیم

در نوسانات قیمتی کالاها مدیون و شرمنده مردم هستیم