مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-28پزشكي

ورود گردشگران به قشم یکی از عوامل افزایش موارد مثبت کروناست


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: با تردد مسافران و گردشگران در شهرستان قشم افزایش موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در نمونه های گرفته شده به چشم می خورد و بیشترین خطر نیز متوجه بخش اقتصادی است که در تماس با مسافران هستند.

- ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: با تردد مسافران و گردشگران در شهرستان قشم افزایش موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در نمونه های گرفته شده به چشم می خورد و بیشترین خطر نیز متوجه بخش اقتصادی است که در تماس با مسافران هستند.

دکتر حمیدرضا بهزادی صبح امروز)نهم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با ابراز نگرانی از احتمال پیک بیماری کووید 19 در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: به دلیل افزایش گردشگر و مسافر در شهرستان قشم و به منظور شناسایی و قطع زنجیره انتقال بیماری تست سریع تشخیص کووید 19 از متصدیان سوپر مارکت ها، نانوایی ها، تاکسی داران، مجتمع های تجاری، جامعه هتلداران، آژانس های گردشگری، کارکنان اسلکه شهید ذاکری و سایر اصناف در ارتباط با مسافران در حال انجام است .

وی ضمن اشاره به ارایه خدمات به بیماران در بیمارستان، اظهار کرد: افراد با تست مثبت می بایست در قرنطینه خانگی و توسط کارشناسان از نظر علایم بررسی شوند تا در صورت نیاز به درمان دارویی در بیمارستان تحت درمان قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران به قشم یکی از عوامل افزایش موارد مثبت کروناست

ورود گردشگران به قشم یکی از عوامل افزایش موارد مثبت کروناست