مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-28اقتصادي

بهره برداری 34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: 34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در استان همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نصرآبادی صبح پنج شنبه در نشست خبری با اشاره به پروژه های قابل افتتاح امسال اظهار کرد: در سال جاری و در آستانه 42 امین سالگرد انقلاب، 34 پروژه آبخیزداری افتتاح می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی افتتاح 12 پروژه مدیریت مناطق بیابانزایی، 12 پروژه آبخیزداری، پنج پروژه مرتعداری، چهار ترسیب کربن، یک پروژه حفاظت و حمایت خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار بیش از 41 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که از محل آن 50 هزار نفر، 13 هزار خانوار در سطح 146 روستا بهره مند می شوند.

نصرآبادی با بیان اینکه با اجرای این پروژه ها 5 هزار شغل ایجاد شده است، عنوان کرد: پروژه فاز یک طرح مقابله با بیابانزایی مسجد شکر طبس در سطح 750 هکتار با بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه این پروژه در کریدور اصلی جنوب به شمال به سمت استان خراسان رضوی است، افزود: همه ساله در ایستگاه راه آهن مسجد شکر و محل عبور خودروهای سواری و سنگین مشکل اساسی داشتیم که با اجرای این طرح ماسه بادی منطقه به ثبات رسیده و امسال حرکت ماسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی

بهره برداری 34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی