مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-28دانش

رشد سالانه 10 تا 15 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در 3 سال اخیر


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از رشد سالانه 10 تا 15 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی در سه سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: - ایسنا/کرمان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از رشد سالانه 10 تا 15 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی در سه سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: آمادگی آموزش نیروی مهارتی در استان کرمان در نقاط مختلف براساس نیاز دستگاه ها را داریم.

دکتر محمدحسین امید صبح امروز نهم بهمن ماه در دیدار با استاندار کرمان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در همه استان ها تفاهمنامه ای با استانداران منعقد کرده تا براساس برنامه توسعه استان نیازهای آموزش های مهارتی را تامین کنیم.

وی بیان کرد: به دنبال راه اندازی مرکز علمی کاربردی در منطقه سرچشمه که رشته های صنعتی و معدنی آموزش را دهد و یک مرکز نیز در ارگ جدید بم هستیم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی ظرفیت پذیرش 600 هزار دانشجو دارد که اکنون حدود 50 درصد ظرفیت آن پر شده است.

وی از رشد سالانه 10 تا 15 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی در سه سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: آمادگی آموزش نیروی مهارتی در استان کرمان در نقاط مختلف براساس نیاز دستگاه ها را داریم ضمن آنکه آمادگی برگزاری دوره های کوتاه مدت را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سالانه 10 تا 15 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در 3 سال اخیر

رشد سالانه 10 تا 15 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در 3 سال اخیر